قلعه هوهن,قلعه ای تاریخی در سالزبورگ اتریش

 قلعه هوهن اتریش قلعه هوهن,قلعه ای تاریخی در سالزبورگ اتریش[/caption]

 قلعه هوهن سالزبورگ بر فراز کوه فشتونگزبرگ (Festungsberg) به ارتفاع حدود ۵۰۰ متر در شهر سالزبورگ اتریش واقع شده است. بنای این قلعه در سال 1077 میلادی شروع به ساخت شد و به مرور زمان تکمیل یافت و به عنوان یکی از بزرگترین قلعه های اروپا از قرون وسطایی به حساب می آید. اگر چه در گذشته با پای پیاده تا به درب ورودی این قلعه صعود می کردند ولی امروزه بالابر ویژه ای برای صعود بسیار سریع توریست ها به بالای آن نیز در ابتدای تپه کار گذاشته شده است که با تهیه ی بلیط می توانید با استفاده از این وسیله به بالای تپه رفته و از قلعه دیدن کنید و هم چنین از بالای این تپه شهر زیبای سالزبورگ ببینید و از سفر خود به کشور اتریش لذت ببرید.

این قلعه یک بار و در جریان جنگ های ناپلئون بدون درگیری به فرمانده ارتش ناپلئون تسلیم شد و در قرن نوزدهم نیز مدتی به عنوان سربازخانه و حتی انبار نظامی و سیاه چال استفاده می شد. این قلعه در اواخر قرن نوزدهم میلادی مرمت شد و تبدیل به یکی از آثار باستانی و جاذبه های دیدنی اتریش و سالزبورگ شد و از سال ۱۸۹۲ درب های آن برای بازدید به روی عموم باز شد. تالار طلایی که در این قلعه اس بسیار زیبا و سرشار از عتیقه و مجسمه های آنتیک هستش و با مجسمه حیوانات و شاخ برگ آراسته شده. است.
جالب است بدانید در اوایل قرن بیستم و در جریان جنگ جهانی اول مدتی از این قلعه به عنوان زندان برای نگهداری زندانیان ایتالیایی استفاده شد و در سال های ۱۹۳۰ نیز از این قلعه برای پیشبرد اهداف حزب نازی در آلمان نیز بهره گرفته شده است.
اگر می خواهید به کشور پر طرفدار اتریش سفر کنید و از جاذبه ها و مکان های رویایی و باور نکردنی این کشور مانند دهکده هالستات , کاخ شونبرون, موزه تاریخ و هنر از نزدیک دیدن کنید نگران اخذ ویزای شینگن اتریش نباشید متخصصین  وب سایت ویزای شینگن ما شما را در انجام کارهای اخذ ویزای شینگن اتریش , وقت سفارت اتریش  یاری می نمایند و جهت اطلاعات لازم برای اخذ ویزای شینگن اتریش به اطلاعات ذیل دقت کنید:

مدارک لازم جهت اخذ سریع و ارزان ویزای اتریش :

  • اصل گذرنامه با ۳ ماه اعتبار از تاریخ انقضای مدت ویزا و دارای حداقل ۲ صفحه خالی ( امضا شده )
  • اصل گذرنامه های باطل شده ( در صورت وجود ) و کپی از روادید شینگن
  • فرم ویزا با امضای مسافر
  • تکمیل فرم مشخصات فردی
  • دو قطعه عکس ۳.۵ در ۴.۵ رنگی با زمینه سفید ، از روبرو و جدید

منبع: http://sitevisa.com/


sitevisa قلعه ,اتریش ,شینگن ,سالزبورگ ,ویزای ,هوهن ,ویزای شینگن ,شینگن اتریش ,سالزبورگ اتریش ,هوهن قلعه ,قلعه هوهن ,ویزای شینگن اتریش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت سخت کوشان دفتر خاطرات پرستاری اصفهان بهمن 91 سیم و کابل مشهد وبلاگ کتابخانه عمومی شمس گیلانی لنگرود دانلود پاورپوینت هر چی که بخوای مرکز تعمیرات تخصصی سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ، تعمیرات لپ تاپ