تصاویر بازیگران ستایش 3 با گریمی جدید در این سریال

کارگردان سریال ستایش 3 سعید سلطانسی است و داستان این سریال در مورد فراز و نشیب زندگی یک زن با بازی نرگس محمدی است که سال 89 جلوی دوربین رفت و بعد از پخش شدن بسیار محبوب شد و مخاطبان زیادی داشت و همین امر باعث شد که ساخت فصل های بعد این سریال هم ادامه پیدا کند و در حال حاضر فصل سوم در حال تصویربرداری است.

صفحه رسمی سریال ستایش 3 عکس های تست گریم بازیران سریال ستایش 3 را منتشر کرده است.

سریال ستایش 3

عکس فریبا نادری بازیگر سریال ستایش 3

بازیگران سریال ستایش 3

نرگس محمدی، داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، زهرا سعیدی، سیما تیرانداز، محمود عزیزی، مهدی پاکدل، حدیث میرامینی بازیگران فصل قبلی سریال ستایش را تشکل میدادند که در این فصل از سریال برخی از آنها حضور ندارند.

بازیگران جدید سریال ستایش 3

شهرام پوراسد ، فرهاد جم ، سینا شفیعی ، نگار جوکار ، بهزاد خداویسی ، مهدی میامی ، مریم خدارحمی ، لاله مرزبان بازیگران جدید فصل سوم سریال ستایش را تشکیل میدهند.

سریال ستایش 3

فرهاد جم بازیگر سریال ستایش 3

عکس های تست گریم سریال بازیگران سریال ستایش را مشاهده می کنید.

عکس های تست گریم بازیگران فصل 3 ستایش

سریال ستایش 3

مریم خدارحمی در نقش آهو

سریال ستایش 3

امیرمحمد زند در نقش محسن در ستایش 3

سریال ستایش 3

لاله مرزبان بازیگر نقش نازگل

همچنین بخوانید : قسمت آخر سریال ماه

سریال ستایش 3

مهدی سلوکی بازیگر نقش محمد در سریال ستایش 3

سریال ستایش 3

عکس داریوش ازجمند بازیگر نقش حشمت فردوس در ستایش 3

 

فیلمبرداری سریال ستایش 3 از شمال تا جنوب ایران

سریال ستایش در تهران فیلمبرداری می شود و تدوین آن هم همزمان انجام می شود. بر این اساس عوامل تولید به دو شهر بندرعباس و رامسر سفر کنند تا سکانس های مربوط به سریال در ضبط کنند.

شروع داستان ستایش از سال های ابتدایی دهه 60 است و ادامه داستان این سریال به سال های اخیر می رسد.

گفتنی است؛ فصل سوم ستایش با دو فصل قبلی‌اش تفاوت دارد و دارای ساختاری جدید است. این فصل از مجموعه افزون بر روایت داستان شخصیت های فصل اول و دوم به بازگویی روابط میان آنها می‌پردازد. فصل سوم ستایش مجموعه‌ای است که مطابق با زمانه خود پیش رفته و در عین حال برای خانواده هم ارزش و اهمیت قائل است.

فصل ۱ و ۲ «ستایش» در سال‌های ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد. داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، فرهاد جم، مهدی میامی، فریبا نادری، بهزاد خداویسی، محمدرضا داوودنژاد، مریم خدارحمی، مهتاج نجومی و شهرام پوراسد از جمله بازیگران این مجموعه هستند.


مجله اینترنتی سریال ,ستایش ,بازیگران ,بازیگر ,مهدی ,داستان ,سریال ستایش ,مریم خدارحمی ,لاله مرزبان ,شهرام پوراسد ,بازیگران جدید ,بازیگران سریال ستایش ,بازیگر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دکوراسیون کلاسیک تخفیف دونی دیسلاو موزیک ترنج گپ|گپ ترنج|ترنج چت تک تحریر فایل های دانشجویی دانلود رایگان نرم افزار و برنامه ربات تلگرام